Friday, November 24, 2006

Kolega Eto'o chce błysnąć w Legii

Jutro przylatuje do Warszawy Pierre Boya, 22-letni napastnik rodem z Kamerunu. Boya ma już dość pobytu w Partizanie Belgrad i liczy na angaż w Legii - pisze "Super Express".
Aby podpisać kontrakt, musi jednak przekonać do siebie Dariusza Wdowczyka. Ma na to kilka dni.
Jak pan ocenia swoje szanse na grę w Legii? Skoro nie ma dla pana miejsca w składzie Partizanu, to z formą chyba nie jest najlepiej...
- O tym, że nie gram ostatnio w Partizanie, nie decydują tylko względy sportowe. Już od dłuższego czasu wiadomo, że odejdę z klubu, więc trenerzy uznają, że nie ma sensu wstawiać mnie do składu. Serbowie próbowali mnie wypchnąć do Arabii Saudyjskiej, ale od razu im powiedziałem, że mowy nie ma, bo ja nie jestem piłkarskim emerytem, a tylko tacy tam się wybierają. Co innego Legia.

No comments: